مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

اُسکل خودتی!

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ق.ظ

من حس می‌کنم، و البته واقعیت‌هایی هم هستند که تایید کنند، که من نسبت به بخش زیادی از هم‌نسل‌های خودم نوجوانی درخشان‌تری داشتم. و این باعث می‌شه منزجر بشم از آ. که به خاطر تجربه نکردن دراگ و درینک و روابط سطحی، اون همه تجربه، دانش و توانایی رو بذاره کنار و بگه ما نسبت به نسل جدید هم‌سن‌وسال‌مون اسکل بودیم. در مورد خودت که خیلی موافقم آ. جان، بس که هر روز داری نادون و سطحی‌تر می‌شی، ولی قبلاً هم گفتم هیچ وقت در هیچ زمینه‌ای بدون تایید خودم منو جمع نبندین با خودتون. مرسی. 

  • ۰۲/۰۷/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی