مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

نبض قلبِ خسته‌م

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ق.ظ

سی‌ام مهر تولدم بود و من به سن استفاده از کرم‌های مغذی رسیدم. ش. ، ز. ، الف. و آ. ازتون پنهونی ممنونم که برای این که اولین نفری باشین که به‌م تبریک می‌گه تا نیمه‌شب بیدار بودین. 

گشت‌وگذار و خرید با ع. امشب و بعدش شام خونه‌ی س. و ساعت ۱ رسیدن به خونه، باعث شد 75days streak دولینگو و 104days streak هلوچاینیز تباه شه، که البته اصلاً ارزش‌ش ُ نداشت و باعث شد دقایقی رو به نشستن و گرفتن سرم تو دستام سپری کنم. 

 

~ و در مورد resolution هم باید بگم که، می‌خوام به آدمایی که تا این‌جای لیست تاوان پس‌دادن اکتفا کنم و لیستم ُ بریزم دور. 

 

~~ چرا هیچ‌چی من ُ خوشحال نمی‌کنه؟ 

 

~~ س. لطفاً زودتر زنگ بزن و ازم بخواه باهم بریم بیرون، خیلی دلم یکی ُ می‌خواد که باش حرف بزنم. 

 

  • ۹۹/۰۸/۰۱

نظرات (۱)

اول فکر کردم می‌گی کِرْم‌‌های مغزی. :))

تولدت مبارک! :دی

پاسخ:
:)) 
خیلی ممنونم. ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی