مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

Control

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۷ ب.ظ

ببینید، درسته که من تو «کنترل» دستی بر آتش دارم. ولی این‌که بعد از دو سه سال یکی از همکلاسی‌های دانشگاه زنگ بزنه به‌م، جواب ندم و پیام بده کار مهمی داره و بعد از زنگ زدن حرف از حل تمرین‌های کنترل و فرستادن براش بزنه، هیچ جوره تو کتم نمی‌ره. 

یعنی حالا باشه، یه درخواستی داشته و یه جوابی گرفته؛ ولی وقتی تو تلگرام فایل «مروری بر مدارباز و مداربسته و کنترلر PID » رو می‌فرسته، آدم یه‌جوری حرص‌ش می‌گیره که خب خواهر من بشین اون فایل‌ها رو خودت بخون، تمرین‌ها رو حل کن. 

 

~ در مورد این تماس‌ها هم مثل تماس‌های دوستان دبیرستان بعد از n سال، عمل کنید. 

 

~~ حالا ممکنه این سوال پیش بیاد که من در جواب این درخواست چی کار کردم؟ تمرین‌های دوسال قبل ُ [مبحثی نیست که بشه سوال‌های خلاقانه و جدیدی طرح کرد] براش فرستادم. 

 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی