مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

به بهانه‌ی روز عصای سفید

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ

یه روز که داشتم توی بلوار فردوسی به سمت چهارراه فرامرز می‌رفتم، نزدیک بود اتفاقی بیفته که به خاطرش تا آخر عمرم خودم ُ نبخشم. 

چراغ سبز شد و من پام ُ گذاشتم روی گاز، با این‌که می‌دیدم ماشین‌های جلوم به کندی حرکت می‌کنن، وقتی از کنار یه فرد نابینا با عصای سفید با فاصله‌ی یه‌وجبی و سرعت بالا رد شدم، دلیل کندی حرکت ُ متوجه شدم. 

حالتی که هم دارم خدا رو شکر می‌کنم و هم خجالت‌زده‌ام. 

 

 

~ بازم ازت ممنونم خداجون.

  • ۹۹/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی