مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

Came Here for Love

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ق.ظ

سال دوم دانشگاه موقع انجام‌دادن چالش پنج‌کیلومتر دویدن پلی‌لیست « Running UK » اسپاتیفای ُ گوش می‌دادم. یه آهنگی توش بود که مدتی پشت سر هم به‌ش گوش می‌کردم. زمان گذشت و اون اکانت از دسترسم خارج شد. و من چندماهی می‌شد که دنبال اون آهنگ می‌گشتم از سرچ با کاورش گرفته تا سرچ کردن اسم آهنگ‌هایی که توشون « come » داشت بین همه‌ی آهنگ‌های درایوم. حتی یادمه یه دفعه تمام 5 یا 6 هزارتا آهنگ ِ یه پوشه‌ای که آهنگ‌های ذخیره‌شده از تلگرام ُ توش ریخته‌بودم ُ گوش کردم؛ و خب تمام این تلاش‌ها به‌جایی نرسید.

دیشب که اسپاتیفای ُ آپدیت کردم، دیدم به جز اکانتی که داشتم استفاده می‌کردم، چندتا اکانت دیگه هم موقع لاگین‌شدن پیشنهادشدن. رفتم توش و بله خودم ُ آدم دیگری یافتم. یعنی هیچ‌وقت تا این حد تغییر ُ توی خودم حس نکرده‌بودم. اولاً که این آهنگ که این همه دنبالش گشتم، دیگه چیزی نیست که سلیقه‌م به‌ش بخوره. 

ثانیاً باید بشینم به تمام پلی‌لیست‌هایی که ساختم و آهنگ‌هایی که لایک کردم گوش بدم و ببینم اون بنده‌ی خدای سال‌های پیش کی بوده. 

 

 

× حس جذابی داشت در هر صورت. 

 

  • ۹۹/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی