مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

3A.M. Challenge

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ق.ظ

داشتم توی تاریکی فیلم می‌دیدم که یهو صدای افتادن یه چیزی رو شنیدم، فلش لایت گوشی ُ روشن کردم، یه‌کم نگاه کردم. در کمد ُ کیپ کردم و کشوهایی که نیمه‌باز بودن ُ بستم و دوباره شروع کردم به فیلم دیدن، دوباره صدا اومد. دوباره فلش لایت ُ روشن کردم و این‌بار با یه سوسک که کنار ساک باشگاه‌م بود چشم تو چشم شدم. 

در پایان این ماجرا پس از جاروبرقی کشیدن تمام سوراخ‌سنبه‌های اتاق و به‌کارگیری خمیر سوسک در تمام گوشه کنار اتاق، سوسک قصه‌مون به درک واصل شد.

با این حال، نیازی نیست ساعت کوک کنیم، پاشیم سه‌ی صبح دنبال پارانورمال اکتیویتی بگردیم، تا وقتی سوسک‌ها وجود دارند. 

 

 

~ حالا خوبیت نداره من پای اموات ُ وسط بکشم. ولی مثل آن‌ فرانک، من‌م داره دوز دری‌وری گفتن‌م بالا می‌ره. [لذا دعا کنیم، شر کرونا کنده شه.]

  • ۹۹/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی