مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

غریبی

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

یا از لهیب مکر حسودان به دور باش 

یا مثل من بسوز و بساز و صبور باش


اهل نظر تواضع بی‌جا نمی‌کنند

در چشم اهل کبر سراپا غرور باش


بی‌اعتنا به سنگ‌زدن‌ها در این مسیر

همچون قطار در تب و تاب عبور باش


روشن نمی‌شود به چراغی جهان، ولی

یادآور حقیقت پیدای‌ نور باش


این خانه جای زندگی جاودانه نیست

آماده‌ی شکستن تُنگ بلور باش



                                             - از «اکنون» ِ فاضل نظری -



+ همه‌ی چیزهایی که می‌خواهم تمام سال نودوهشت یادم بماند. 


++ هنوز سیب ُ نذاشتم تو سفره و اومده‌بودم دنبال ِ شمع برگردم که از این‌جا سردرآوردم.


  • ۹۷/۱۲/۲۹

نظرات (۳)

این شعر توسط یکی از دوستان برای من به اشتراک گذاشته شد همینجا از او تشکر میکنم به خاطر یاد آوریش

این شعر و خیلی دوست دارم

پاسخ:
: ]
اکنون پیشم نبود
خواستم این شعر رو بخونم
سرچ‌ کردم
وبلاگ شما اومد
آخرین پست هاتونو خوندن
سرخوش شدم 
از دغدغه های مشابه سرخوشم‌ میشم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی