مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

اینترنت ۲

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

گفتم برم مودم ُ بعد یک هفته روشن کنم، بلکه به‌فرض‌محال فرجی شده‌باشه؛ ولی طبق معمول همیشه‌ی برآوردهای ذهنی‌م، این‌بار دسترسی‌م به همین سایت‌های بی‌خطر [ ~~ ] هم محدود شد و شیفت‌کردم به نت همراه. 

 

هر ساعت می‌رم توی سایت خبری‌ای که آدرس‌ش یادم مونده، خبرهایی که برچسب «اینترنت» دارن رو می‌خونم: 

وزیر ارتباطات : اینترنت به زودی برقرار می‌شود.

اعتراض نمایندگان مجلس به ادامه‌ی قطعی اینترنت.

توییت حسام‌الدین آشنا ... [ ولی برای کی توییت کردی و رجز خوندی برادر من؟ ]

...

 

 

× حالا فردا می‌یام ادامه‌ی اعتراضاتم رو می‌نویسم. 

×× کی این نت وامونده رو وصل می‌کنید؟

  • ۹۸/۰۹/۰۲

نظرات (۲)

عنا خودشون نت دارن، خب اینا درد من و تو رو چه میفهمن چیه

تا آخر عمرم کار کنم حتی پول خریدن یه پرشیا صد ملیونی رو نمیتونم دربیارم! لابد بزودی میشه 300 ملیون...

کدوم توییتش دقیقا ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی