مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

درباره‌ی آزادی

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

دیروز می‌خواستم از سایت همیشگی سریال دانلود کنم، متوجه شدم همه‌ی لینک‌ها فیلترشده‌اند. یه سر زدم به توییتر تا ببینم موضوع چیه. دیدم که بعله به خاطر شکایت سرویس‌های استریم آنلاین ایرانی (فیلیمو و ...) وبسایت‌ها مطرح دانلود فیلم و سریال و لینک‌هایشان را مسدودکرده‌اند.

این موضوع به شدت عصبانی‌م می‌کنه. مسئله‌ام پرداخت هزینه‌ی اشتراک هم نیست [هرچند این وبسایت‌ها خودشان هیچ حق اشتراکی پرداخت نمی‌کنند.] اگر مطمئن بودم می‌تونم فیلم‌های دلخواهم رو بدون سانسور و توضیح و اضافات ببینم، با موضوع مشکل چندانی نداشتم.

من این حق رو برای سیستم نمی‌بینم که وارد جزئیات زندگی‌م بشه. آن هم به بهانه‌هایی که فقط برای مغزهای زنگ‌زده قابل پذیرشه. وقتی پای حضور زنان در وزشگاه به میون می‌یاد، اصلی‌ترین توجیه برای سیستم توهین به شخصیت زن‌ئه [ :)) ]، در مورد شرایط ورزشگاه نمی‌دونم و نظری نمی‌دم ولی این حق رو برای هرکسی قائل می‌شم که خودش تصیمیم بگیره که توی فضایی که به شان‌ش توهین می‌شه، قرار بگیره یا نگیره. 

یوتیوب رو می‌بندن که بریم از آپارات استفاده کنیم. در تلگرام رو تخته می‌کنند که سروش به حیات‌ش ادامه بده. و حالا هم سایت‌های دانلود فیلم و سریال. 

همیشه یک راهی برای دور زدن مناسبات انسانی وجود داره، ولی بدترین اتفاقات رو برای مغزهای کوچک زنگ‌زده آرزو می‌کنم.

 

 

پی‌نوشت: اگه سایت خوب می‌شناسید، معرفی کنید. 

  • ۹۸/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی