مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

مُجمَل

تو خود حدیث مفصّل بخوان.

ما، بیرون زمان ایستاده‌ایم؛
با دشنه‌ی تلخی در گُرده‌هایمان.

تمامِ آنچه بوده ايم

Grayscale

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ب.ظ


برای این پروژه مجبورم  پردازش تصویر یادبگیرم؛ چیزی که می‌شه گفت حدود 100 درصد به‌ش بی‌ربطم. ولی خب من از هرچیزی که به انتقال جرم، ترمودینامیک و عملیات واحد [ اعم از یک و دو] ربطی نداشته‌باشه استقبال می‌کنم1

فکر کنم از همین لحظه ح. رو کم‌تر نفرین کنم به خاطر این نونی که تو دامن‌م گذاشت.




1: سوالی که ممکنه برای مخاطب پیش بیاد، اینه که «شما اصن چرا رفتی این رشته رو خوندی؟» و پاسخ اینه که می‌خوام برم والیبال ببینم. 

2: با این حال مطمئنم که داریم به لحظات « این چه شکری بود خوردم؟! » نزدیک می‌شیم.

  • ۹۸/۰۴/۰۹

نظرات (۱)

  • مــاهان (ف.چ)
  • حتما خودت می‌دونی ولی اگه خواستی بگو چندتا کرس و کتاب خفن برات پیدا کنم، یا به یک کاربلد بگم معرفی کنه. :)
    پاسخ:
    بی‌نهایت ازت ممنونم.
    فعلاً کرس پردازش تصویر با متلب فرادرس رو گرفتم و دارم با ویدیوها پیش می‌رم.
    اما در کل رو کمک‌ت حساب می‌کنم. 3>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی